Höst + FredagsMys

Ja nu är det officiellt höst! Och jag måste säga att jag tycker att det är sååå mysigt!
Jag älskar hösten med all mys och alla tända ljus och alla fina färger på träden.

Denna helgen är den första helgen på mycket länge som vi inte har något planerat, och det känns himla skönt faktiskt. Vi ska greja lite här hemma imorgon så får man se vad som händer sen. Ikväll så ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, kolla på Idol och kanske någon film. Förhoppningsvis så kommer bästa Sten och Lollo hit och gör oss sällskap men annars så får vi mysa för oss själva, inte fel det heller.

Blir det någon tid över imorgon så ska jag försöka ta mig ut och fota lite också! 


Vi fick oss en fin blomma igår av våra gäster.




Snart ska jag hämta Krille på jobbet så ska vi åka och handla något att äta tills ikväll.

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Tack för din röst :)



Du får gärna bara med i nästa tävling, tema "kärlek" :) kram

2010-10-01 @ 19:11:56
URL: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0