Valborg

Igår så var det Valborg och vi bestämde oss för att vara hemma och mysa hela kvällen.
Krille drack sina Duff Beer som han har specialbeställt från Tyskland. Haha det är jävligt coolt måste jag säga. Jag fick inte bara EN blick efter mig när jag var och hämtade dem från Systemet igår haha. Alla ville ha sådana.

 

Själv drack jag mitt favorit Rosévin Mulderbosch. Mumma!




Här är också lite nyinköpta nagellack jag köpt. :) Nagellack gör mig glad.

 

De två första nagellacken är från Make Up Store. De Turkos-gröna heter Marcus och de silvriga heter Michael. De kostar 130:- / st.


Det lila nagellacket är från O.P.I och de heter B30, kostar 150:-


Det orangea nagellacket är från HM och det vet jag inte riktigt vad det heter men det kostar 49.50! Lätt prisvärt och bra nagellack.



 

Ikväll ska vi hem till Ulla på 50års kalas och då tänkte jag att jag skulle prova det silvriga lacket. :) kommer nog bli toppen tror jag.

 

Kram

/ ellie ♥



Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: Tack Tack (:

2010-05-03 @ 17:57:31
URL: http://smashedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0