Saknar att blogga

Hej på er mina vänner. De senaste 2 veckorna har jag haft det lite svårt att blogga. Dels för att vi har FLYTTAT och dels för att vi inte haft någon dator. Men nu har vi fått låna Ingelas "mini-laptop". Och den är inte den lättaste att skriva med så därför ska jag försöka lägga upp så mycket bilder som möjligt.

Jag måste börja med att säga att jag ÄLSKAR våran lägenhet. Den är hur mysig som helst. Bilder kommer inom kort. Allting gick perfekt med flytten och vi var så gott som klara med all uppackning i söndags, det känns verkligen jätte skönt.

Man känner sig verkligen vuxen när man kommer hem och sätter på en maskin med tvätt, går och plockar in disken och vattnar blommorna, jag älskar det!

Kristoffer har också gjort en matlista så att vi vet vad vi ska handla varje vecka.
Idag så står det Stinas Kyckling på menyn!

Sen efter maten så ska jag gå och ta mig en titt på vårat solarie vi har här i källaren. :) känner mig som en blekfis och vill få upp lite färg innan sommaren kommer igång på riktigt.

Och ikväll händer något jag verkligen har längtat efter, POWERwalk med Jessica. :) Jippi! Här ska det börja tränas. Äntligen. Och idag har jag bestämt att vi ska gå så fort att vi har lite träningsvärk imorgon iaf!





Jag vill också Tacka alla som hjälpte oss med flytten, Det är Guld värt! Utan er hade vi inte kommit i ordning så mycket som vi gjort nu.

Och tack Jimmy, Jessica och Alissa som har förgyllt våran helg genom att bara varit här! :) Känns underbart att ha er så nära!

Och givetvis så är det också underbart att ha Syrran med familj i samma hus! :) känns skönt att ha en liten sötnos som kommer upp och säger godnatt ibland hihi.


Ska försöka att lägga upp lite bilder från hela spektaklet senare, var bara tvungen att skriva av mig lite.

/ ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0