Planering

Ja nu är jag riktigt sugen på att börja planera en ny tatuering (får hoppas att mamma och pappa missar detta inlägget).

Och jag vet precis vad jag vill ha! Ska ha en mexicansk Candy Skull / Sugar Skull på båda mina fötter.
Många som inte har så mycket gemensamt med tatueringar vet antagligen inte vad det är. Men det är iaf en mycket färgglad och annorlunda dödskalle.

Nu är det bara att börja skissa upp ungefär hur man vill ha dem och vilka färger som ska användas. Jag vill också att det ska vara lite skillnad på den högra och den vänstra. Typ Glad och Ledsen.

Sen är också den största frågan var man ska gå. det finns så många bra tatuerare men jag vill gå till någon som har gjort många candy skulls och som är grym på färger. Men vi får se.

Kommer inte att göra det fören till vinterns ändå för min ekonomi tillåter inte det.


Här är den sugar skullen som jag kommer ta mest inspiration från:


och här är några mer gryma bilder:

Kommentarer
Postat av: Jennie

ååh jag är också så jävla sugen att göra en på armen!! Så jävla coola =)har tänkt på det görlänge nu, men man vill ju så mycket!! Då antar jag att du gillar tavlan du fick då :P hehe

2010-06-05 @ 15:32:24
URL: http://sweeetcherries.blogg.se/
Postat av: Nadia

Åhh vad coolt gör det!! :D Döskallar är grymma, dom gillar jag också :)

2010-06-07 @ 14:22:58
URL: http://fortes.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag har läst........

2010-06-07 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0