Övertid, födelsedagskalas och flytt

Ja just nu så har vi sjukt mycket att göra på jobbet. Så är det iof alltid veckorna innan semestern. Blir övertid mest hela veckan och nästa med.
Men ett roligt inslag i denna tråkiga vecka kommer det iaf:


Alissa fyller 1 år imorgon!!
♥ Grattis ♥



Vi ska dit på kalas och det ska bli jätte kul! Var och inhandlade hennes present igår. :) Men det är sjukt svårt att köpa present till en sådan liten plutt. inte mycket som hon kan leka med än. Men vi bestämde oss för att köpa en present som hon kan "växa i". Vad vi köpt kan jag inte skriva här ifall hon läser det :P HiHi


Sen så ska Jimmy och Jessica också flytta i helgen!! Äntligen, som de har väntat! Fast det blir nog mest en massa målning i helgen! Ska bli jätte kul att få hjälpa till! ♥

Nej nu ska jag sätta mig bredvid min älskling och kolla klart på fotbollen. Kram kram

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0