Migränens återkommst

Hej hopp.
West Coast Riot i torsdags var hur bra som helst! Förutom att min huvudvärk började komma. Sen i fredags när jag kom till jobbet så kom min migrän igång och FY FAN va dåligt jag mådde. Jag har inte haft min migrän på flera år nu men nu var det dags igen. Jag mådde så fruktansvärt illa och var nära på att spy flera gånger.
Pappsen var så snäll och kom och hämtade mig på jobbet så att jag slapp åka buss hem, hade nog aldrig pallat det. Sov hela dagen och sedan var huvudet lite bättre iaf, inget illamående kvar.

Sen under helgen har huvudvärken kommit och gått lite som den vill men igår kväll så kom det en riktigt släng av migrän. Jag kunde inte ens sova. Jag låg i sängen och mitt huvud dunkade så mycket att det kändes som värsta partyt ever där inne!! Blev svårt att sova inatt så jag gick inte till jobbet imorse. Just nu så har jag lite "efterskallvar" från gårdagens utbrott men det är MYCKET bättre. Förhoppningsvis så går jag till jobbet imorgon, har mycket att göra!

För er som någon gång har haft migrän så vet nu hur illa det är! Det går inte att förklara hur ont det gör, Man vill liksom bara gå någonstans där det inte finns något ljus eller ljud!



Här kommer bilder på lite gött folk och lite bilder på banden, dock är det hur svårt som helst att ta kort på konserter. Fick en bra video på Dropkick Murphys men jag pallar inte lägga upp den på Youtube nu.

My best friend Sten!




The Specials





Flogging Molly


Best buddys!


Rise Against



Dropkick Murphys



/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0