Nespresso

Helt sjukt!! Idag fick vi den bästa inflyttningspresenten EVER!!!

Kom ut till landet för att hälsa på mamma, Ulf, Annie och Christian. Sen när vi sitter ute i solen och myser så kommer Mamma och Ulf ut med en inflyttningspresent till mig och Kristoffer. Jag börjar öppna paketet och jag blir helt galen!!

Vi har fått en Nespresso maskin! Som jag så länge har längtat efter att få! Vi blev sååå glada!
Nu sitter vi och tar våra första koppar med underbart gott kaffe. Man har fått med en "kapsel" av alla smaker så nu måste vi smaka av vilka vi tycker är godast så att vi kan beställa hem just dom.
Ikväll har jag tagit en koffein-fri kapsel eftersom jag har så svårt att sova på kvällarna när jag druckit kaffe!

Dags att åka iväg och köpa en Nespresso-Mjölkskummare!


Tack Mamma och Ulf för den fina presenten, vi blev hur glada som helst!

 

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0