Helgen v 3

Ja denna helgen har vart mycket bra, förutom att jag har fått så fruktansvärt ont i ryggen. Har haft ont i den i ungefär 1 ½ vecka nu och i torsdags kväll så slog det till ordentligt. Som tur var så fick jag en akuttid hos våran massör i lördags. Mycket fick han knäcka och det knackade som aldrig förr. Det var behövligt om man säger så. Men eftersom det kan ta några dagar för ryggen att bli bättre så har jag nu fortfarande ont :(

I Fredags så var vi hemma hos våra underbara vänner Jimmy och Jessica. Magnus och Anna var också där. Vi kollade på Lets Dance och åt såklart god mat :). Lissen har blivit så stor nu också så hon kryper runt och leker alldeles själv.


Vi drack också ett gott vin som heter Tre Apor!

I Lördags så var jag och Ingela på chokladprovning på Berzelii Choklad. Grymt gott och roligt var det. Väldigt intressant fakta och när man gick därifrån så var man långt ifrån hungrig på choklad. Vi fick prova en massa olika sorters choklad och praliner och vi fick veta hur man sen flera tusen år tillbaks tillverkar choklad.

Detta gjorde vi genom företaget Gourmand som min systers sambo och hans vän har startat. Det är ett företag för folk som är intresserade av mat, dryck och umgänge. De anordnar t ex Ost och Vin-provningar, Whiskyprovningar, Restaurangbesök, Matlagning och mycket mycket mer. Så jag tycker att just Du ska ta dig en titt på deras hemsida. Riktigt roliga grejer hittar de på.









Efter en massa choklad så var det dags för tjej träff hemma hos Ida. Det blev en mysigt trevlig kväll!


Kvällens outfit






/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: ida

taack för en mycket trevlig kväll igår :) får vi göra om snart :)

2010-01-24 @ 19:39:46
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0