Jag är en riktig badkruka!

Oj va länge sen det var man bloggade nu!
Känns som att jag "inte hade tid" att blogga under semestern. Men nu så har man ju börjat att jobba igen så nu ska jag försöka att uppdatera lite oftare i alla fall. Sitter just nu och väntar på att tvätten i tvättstugan ska bli torr så att man kan mangla lite lakan (jag har alltid sagt att jag tycker det är onödigt att mangla lakan, men jag tar tillbaks det för det är ju SÅÅ SKÖNT att lägga sig i sängen med nymanglade lakan. Tycker du inte?!). Det är första gången som vi använder oss av våran tvättstuga sen vi flyttade in, eftersom att vi har tvättmaskin i lägenheten så blir det lätt att man sätter på en tvätt då och då. Men det är riktigt skönt att kunna gå ner och tvätta alla lakan och sånt, lite jobbigt att ha lakan upphängda i hela lägenheten.

Våran semester har varit helt underbara. Haft gott väder nästan alla dagarna. På Lyr så spenderade vi lite mer än 2 av de 3 veckorna semester som vi hade.
Där har vi mest tagit det lugnt, även om det blev EN DEL festande. Sen har vi åkt mycket båt också.

Älskar verkligen att åka Båt. Jag är inte uppväxt med att åka båt och har inte åkt så mycket båt i mina dagar. Så när jag träffade Kristoffer så blev jag överlycklig när jag fick reda på att han hade båt. Vi åker mycket båt varje sommar. Och mycket wakeboard och ring!! Dock så har det inte blivit så mycket ring i år för min del, alldeles för mycket brännmaneter för min del!!

Sen måste jag erkänna att jag inte har badat en endaste gång i sommar!! Även om det har vart jätte varmt och vi bor typ 20 meter från vattnet så har jag alltid bangat. Jag är en riktig badkruka! När jag var yngre så badade jag hur mycket som helst, även när det regnade så låg jag i vattnet och plaskade. Men men, man blir nog fegare och fegare för varje år som går.


Lite blandade bilder från våran semester:




Shit vad bra det är med plastbestick!






Jello Shots och Tequila...





...och Tequila-hatten!



Dock vet jag inte varför inte Krille fick på sig hatten?














Min älskling!



Ska snart här i dagarna försöka att hinna blogga om våran NYA soffa som vi köpt till våran balkong! Har börjat inrett det till en liten myshörna, men mer om det i nästa inlägg. Tack för mig.

/ellie ♥




Kommentarer
Postat av: Linus

Haha, du är ju nästan värre än jag!

2010-08-04 @ 21:01:24
Postat av: Elin

kanske inte riktigt ligger på din nivå än, men snart så!! :D

2010-08-05 @ 19:02:54
URL: http://ellielack.blogg.se/
Postat av: Alfred

Kul att se att du är så grym Kricke!

2010-08-17 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0