Påsk

Nu är min vanliga otur tillbaks. Självklart så är jag sjuk på självaste Påskafton. Feber och förkylning är det jag ahr drabbats av.

Men fick i alla fall två bra dagar av ledigheten. I Torsdags var vi hemma hos Sten för lite grillning och musik. Och Sten fick en "fin" present av våran vän Robert. Haha, typiskt Robert-present.







Igår (Fredag) så var vi hos favoriterna Jimmy, Jessica och Alissa. Vi åt JÄTTE god grillad mat och umgicks.
Alissa fick sig en liten påskpresent som bestod av ett par söta "uggs" som vi hoppas passar tills hösten och en jeans-kjol. Tror hon blev jätte glad för det! :)

Tack för en åter trevlig kväll!




Min älskade döskalle-ring jag köpt på Glitter för 40:-, grymt kap!


/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0