Drömmer mig bort

åh jag vill så jätte gärna åka utomlands i sommar! Sitter och kollar på solresor till Kreta och jag vill inget annat än att boka. 1 vecka i solen hade verkligen gjort susen! Men så är det ju den eviga frågan om pengar. Just nu med lägenheten och allt så har man inte riktigt råd att boka en resa. :(

Ska spara så mycket pengar jag bara kan för att försöka ha råd med en resa till sommaren. Om inte annat så kanske man hittar någon sista minuten resa lite längre fram.



Vi har fått köpt oss en dammsugare nu också :) Det blev inte den vi först hade tänkte oss. en säljare tipsade oss om denna och eftersom att den var billigare så slog vi till, har läst en del bra om den på nätet också.

Philips FC9170/01

/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0