Kalas + fredags planeringar

Nu har jag inte skrivit här på några dagar. I Tisdags så var det första dagen på kören (för er som inte vet så sjunger jag min andra termin i Kärrmossens damkör. Dit drog min mamma och moster mig en dag för att testa på att sjunga, jag tyckte att det var jätte roligt och har sedan dess fortsatt). Äntligten får man sjunga igen, det är en sådan befrielse. :)

Sen igår så var jag och Sten inne i stan och kollade lite. Och min underbara Jennie fyllde 19 år igår, detta ska firas med pompa och ståt imorgon, längtar!! Efter stan så åkte jag och simmade, som är en annan befrielse, älskar att simma, bara man hade lust att åka dit varje dag hade jag lätt gjort det. Dock inte så roligt när man ska gå själv, det blir aldrig av då.

Nu så ska vi fira min pappa här hemma. Hela familjen kommer och det blir massa go smörgåstårta!
Måste planera vad jag ska ha ta på mig imorgon också, jag får ju alltid sådan ångest!!
Försöker skriva lite mer ikväll eller imogon om jag hinner.

Kram
/ Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0