Frustrerad

Idag så är jag hemma från jobbet, huvudvärken igen. Har inte haft den på ett tag nu så hoppades att den kanske hade gett upp, men inte det. Just nu känner jag mig lite bättre faktiskt. Iaf i huvudet.

Igår fick jag ett sms av sten där det stog att RISE AGAINST (mitt absoluta favoritband) ska spela i sthlm i oktober. Jag bestämde mig direkt för att jag skulle åka, kan inte missa denna chansen igen (sist spelade dom på Way Out West, men jag ville inte betala flera 1000kr för att bara se 1 band). Så nu när jag satte mig ner vid dator för att kolla närmare på det ser jag att de spelar i fryshuset fredagen den 30 oktober. Hmm tänker jag, jag känner igen det datumet, så jag kollar i min kalender. OCH DET ÄR VÄL KLART ATT JAG INTE KAN DEN HELGEN :(. På lördagen den 31 oktober ska Paul och Jenny gifta sig. Luften gick ur mig. Klart att det ska bli jätte kul att gå på bröllop, skulle inte hoppa över det för någonting i världen. Men jag ville ju ändå så gärna se dem.

Så jag började kolla lite tågbiljetter, tänkte att jag kan åka hem på fredagkväll eller lördag tidigt på morgonen. Men det går INGA tåg, flyg eller bussar de tiderna!! Såklart, min vanliga otur. Jag får helt enketl ta bilen upp.

Så nu behöver jag hjälp!!
Vilka vill följa med mig upp och kolla på dem?! Jag kan inte åka själv!! Snälla!





 

/ Ellie ♥


Kommentarer
Postat av: Andreas Henriksson

Jag följer med! :P

2009-09-02 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0