Förkyld, igen!

Ja, då var det dax igen. Förkylning. Jag har nog det sämsta emunförsvaret som finns. Jag får förkylning på förkylning. :( Denna gången är den inte snäll heller. Slö i hela kroppen, ont i halsen, snuvig och huvudvärk!
Jaja, jag var iaf på jobbet idag ändå. Är sjukt mycket att göra, så jag får stå ut bäst jag vill.

Igår så var jag hemma hos min syster innan kören och hämtade mina grejer från England. Trodde inte att de skulle komma fören om 2 veckor, så jag blev glad. Det var grejer från Dermalogica! Älska! Måste använda dem för att jag får så mycket smuts i ansiktet på jobbet. Men de är ju inte billiga, så det är därför vi beställer från England.



1. rengöring, Ultracalming cleanser. 2. Ansiktsvatten, Sooting protection spray.
3. Peeling,
Daily microfoliant. 4. Ansiktskräm, Skin smoothing cream. Och några prover.


Efter jobbet kom Krille och hämtade mig, så snäll är han. Vi kom hem och lagade mat. Pastasallad med bacon, kassler, korv, avocado, fetaost m.m. blev hur gott som helst. Nu ska jag försöka få Krille att kolla på Rise Againsts musik-dvd med mig! Har köpt mig en ny tidning också! :) gott!




/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Krille

hoppas du blir frisk snart! det var längesedan du var helt frisk! hoppas nu att alla dina fina krämer funkar =) Älskar Dig sockerpärlan!

2009-09-09 @ 19:26:30
URL: http://ellielack.blogg.se/
Postat av: Linus

Imunförsvaret heter det faktiskt! =)



Krya på dig!

2009-09-11 @ 12:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0