Underbara Onsdag

Som ni vet är det Onsdag idag, vilket betyder massa mys och Greys!!

Efter jobbet så träffade jag krille inne i stan för att gå till Stadsbiblioteket. Där lånade jag 2st fjärils böcker. De ska jag studera och kolla om jag hittar någon snygg form som jag gillar. Den fjärilen kommer senare att sitta på mina revben :)
Sen gick vi vidare flickorna Kanold där jag handlade mitt goda för kvällen. Underbara chokladpraliner. Jag helt enkelt älskar choklad. Och mörk ska den också vara! Mumms.

Några av smakerna är: Hallon med kaddemumma, polkagris, citron och mörk chockladtryffel

 

Imorgon blir det antagligen övertid på jobbet, har en del att göra där. Sen på Lördag så ska jag åka med syrran på en liten tripp till Ullared :d yeah, har inte vart där på jätte länge, så det ska bli kul.

/ ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0