Helgen vecka 45

Jag kan ju börja med att säga att jag ALDRIG mer ska åka till Ullared på en lördag, speciellt inte nu efter att de har börjat sända den knäppaste serien ever.
Bland allt folk och köande så hittade jag iaf lite saker. Mest badrumsartiklar så som duschtvål, tandkräm och massa annat trams. Köpte också en väska, en sminkväska, en go stickad tröja.
Men det bästa av allt var nog de underbara Termo-leggingsen. Som många vet så älskar jag att ha på mig leggings, men det börjar bli lite kallt nu, MEN så hittade jag dessa underbara på Ullared av alla ställen. De är svarta leggings med foder som känns som fleece. Hur skönt som helst och varmt.
Sen köpte jag boken Slash, självbiografin av gitarristen i Guns N´Roses. Ska försöka börja läsa på den snart.

På lördagskvällen så va vi ute på Kontiki. Det va klubben King ó Klubs, en Rocka Billy klubb. Sjukt kul! De spelade bara massa go 50-tals musik. Lätt att jag kommer gå dit varje månad!!

I söndags blev det middag hos pappa för att fira fars dag. :) mycket gott..

Nej nu ska jag och Krille kolla på våran favoritserie



Vi är på säsong 3 och vi kan inte sluta att kolla. Så jävla bra!

/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0