Fjärilen får sig en kompis

Yees, äntligen!!
Idag var jag hos min tatuerare, Niki på Heidi Hay. Jag har bestämt mig för att bygga på min lilla fjäril.
Niki har 2 års väntetid pågrund av att han är så duktig. Men har han tatuerat någon innan så brukar man få tid lite fortare, jag trodde att jag skulle få om typ 1 år eller något i den stilen.
Så jag gick dit och tjötade en stund, pratade om hur jag ville ha det och sånt.
Sen var det dags för tidsbokning. Då frågade han mig om jag ville ha en tid den 4e JANUARI!!! Det är ju fan skit snart!! Jag blev jätte glad. :D

Så om inte alls lång tid så ska min lilla fjäril få en fjärils-kompis och några rosor m.m. Men ont lär det göra eftersom att revbenen oftast är det mest smärtsamma stället att tuatuera sig på. Får hoppas jag kan hålla mig.

Längtar JÄTTE mycket! :)

(Mamma och Pappa, jag vet att ni inte gillar detta men det är något jag vill göra, det kommer att bli jätte fint det lovar jag er! Men är glad att ni bryr er, Kram)

/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0