Sista Bloggen för detta året

På sista tiden har det hänt en hel del måste jag säga. Jag har varken haft orken eller lusten att blogga när så mycket annat roligt fanns runtomkring mig.
Först så var det Julafton hemma hos Krille med hans kusiner. Kvällen blev mycket lyckad. Jag åkte senare på kvällen hem till min moster för att spela Julklappsspelet.




På Juldagen så åkte vi hem till mamma för att fira "julafton" med min familj. Tyvärr så var inte min bror och Linda med för att de var tvungna att åka till BB :D mer om det sen!

Bilder får sammanfatta hur våran dag blev.







På Annandagen så blev jag äntligen faster!! Till en underbar liten flicka som ska heta Leia!



Jag fick också köpa min brors systemkamera, så nu lär det komma upp lite mer roliga bilder!



Här är lite bilder från när vi var ute och tog oss en långpromenad igår! Var nere och hälsade på Annie när hon jobbade också.




Igår kväll kom Jimmy, Jessica och Alissa hem till oss för att spela lite bingolotto och umgås. Vi åt god tacos och en massa chips :)


Nej nu är det dags att börja göra sig ordning för kvällens bravader. Kommer börjas väldigt tidigt så får väl se hur länge man håller sig ikväll :)

Kram på er alla och ha ett
• Gott Nytt År! •

Kommentarer
Postat av: Linus

Vad fina kort du har tagit! Verkar gå bra med den nya kameran...



Gott nytt år!



/L x 3

2009-12-31 @ 19:26:09
URL: http://linusnoren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0