dåligt dåligt

Nu var det jätte länge sen jag bloggade, men jag antar att det kommer bli såhär runt denna månaden. Jätte mycket att göra, julklappar som ska inhandlas och en massa massa mer.
Men jag älskar ju Julen så vad gör inte det?

Ja i veckan så har det inte hänt så mycket förutom att jag har gjort en jätte stor förändring med mig själv hihi
Ska försöka lägga upp bilder sen ;)

Igår så passade vi Alissa hela kvällen, hur mysigt som helst. Såklart va hon den snällaste och sa inte ett knyst, somnade så gott i Kristoffers knä.
Jag fick också min efterlängtade Vaccinspruta igår. Och jag som är rädd för sprutor hade lite smått panik innan, men det kändes absolut ingenting!! Men på kvällen kändes hela min arm som ett enda stort stort blåmärke, de va jätte ömt och jag orkade knappt lyfta min arm. Idag känns det bättre.

Ikväll ska det bli PARTY :D Vi ska hem till Magnus och Anna och kolla in deras nya hus, Anna fyller nämligen 25 och det ska firas med en massa festande. Vi ska sova hos Jimmy och Jessica ikväll och det känns skönt, slipper vi åka hem mitt i natten, de bor ju så nära varandra. De ska bli mysigt.
Var och köpte mig en tunika tills ikväll också, blev sjukt nöjd.


Till den ska jag ha ett par "ormskinsleggings" från carlings.

Här kommer en grym låt som jag tycker att ni alla ska lyssna på!



/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0