Träning inför korpen.

Hej Hej. Igår så var jag och Krille hemma hos pappsen och hjälpte till att passa Emmy. :) sötunge, hon ville bli runtburen i en ikea-kasse hehe. Sen lagade vi lite hamburgare och la oss tidigt.

Idag var det andra träningen inför våran korp-bowling. Vi ska nämnligen spela med jobbet en dag varje vecka, sjukt roligt faktiskt. :D Så idag spelade vi 4 serier. Det gick sådär, jag försöker fortfarande få kontroll över mina fötter, hehe.
Första serien fick jag 126, helt okej för mig tycker jag. Andra och tredje serien fick jag 84 och 98, inte så himla bra! Men i fjärde serien 131 och det var jag riktigt bra för att vara mig!



Längtar sjukt mycket tills imorgon, då blir det utgång med Angelica. Först lite förkrök hemma. har längtat efter detta så länge nu! Men har lite ångest för att det är fredag, alltid stressigt på jobbet, många bilar som ska ut. Men jag älskar mitt jobb och när jag står inne i boxen är jag i min egna lilla värld :)


      

Här är min underbara jacka, och min nya tröja också


Dax att laga lite mat. :) ha det så bra. Kram
/ Ellie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0