Löning... shopping

25e! Det betyder bara en sak, lön!
Idag var det dax igen, och det behövdes verkligen. Var i stan och träffade min underbara Angelica. I flera vekcor har jag väntat på att få köpa skinnjackan! Och Angelica har fått en del sms om hur många dagar det är kvar tills jag kan köpa den :D hehe.
Sen träffade vi Isabelle och Annie också, väldigt kul då det va jätte länge sedan jag träffade dem.

Att shoppa är en konstig känsla. Först mår man jätte bra när man hittar någonting man verkligen vill ha eller något billigt. Sen köper man den och mår ännu bättre, tänker på vilka plagg som passar till, när man ska använda den och vilken bra deal man har gjort. Sen kommer det stadiet när man kommer hem, ÅNGEST! Man vet att man älskar plaggen man köpt, men man undrar ändå om det var så smart att köpa dem. :S konstigt det där.

Iaf så blev det 4 grymt uppskattade plagg inköpta idag. Först så köpte jag en grå lång cardigan på Gina Tricot, snygg till alla möjliga stilar. Även en grå stickad tröja blev köpt på Gina, som jag för övrigt hoppas köpa i fler färger eftersom jag älskar den redan och priset: 150 kr!!! Ett linne/klänning, svart-vitt randigt från HM tyckte jag skulle passa perfekt tills på fredag!
Sist med definitivt inte minst, min underbara svarta skinnjacka!! Tack Angelica för att jag fick köpa den. Inköpt på Shock.
Bilder kommer senare när jag har min kamera på plats.

Nu blir det nog inte så mycket mer shopping denna månaden, men jag är sjukt nöjd och glad.

Dax för min och min prins att gosa ner oss och kolla på Pride And Glory. Imorgon blir det lugnt efter jobbet. Diska och laga mat är det enda som ska göras, sen ska jag slappa!

/ Ellie

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu blev jag allt lite nyfiken på jackan, den får du lägga in kort på =)

Jag har länkat till din blogg på min sida om det är ok?

Kram Jessi

2009-08-26 @ 12:39:19
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: angelica

tack för gårdagen! Hade jätte trevligt gumman!



Puss!

2009-08-26 @ 16:43:42
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0