Dålig dag, som blev bättre!

Idag har jag haft en dålig dag :( har bara mått skit och vart jätte trött. Trodde aldrig att dagen skulle ta slut.
Det regan jätte mycket när jag skulle åka hem från jobbet, missade bussen PRECIS (jag sprang och busschaffören såg mig, men såklart så stannade han inte :( blir så ledsen av sånt) Så då missade jag ju såklart bussen i stan också. Ville bara hem så fort som möjligt och lägga mig i sängen. Så kom min älskade hem och förgyllde min dag, han ville åka till frölunda torg och köpa nya underkläder till mig :D:D jag blev jätte glad..
Så det gjorde vi, blev 6 par snygga/sexiga trosor.

När vi kom hem lagade vi våran speciallitet, Thaimat! Hehe, alltid lika gott!



/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0