Dagen efter...

Hej Hopp. Igår va en galen kväll. Hade sjukt kul tillsammans med mina tjejer. Vi gick till rockbaren, men draget där va inte så bra så vi drog vidare, då lämnade våran kära Ida oss :(. Men jag och Angelica gick till Bryggeriet, alltid bra när man vill dansa och där är det alltid mycket folk. Sen så hade min kära pojkvän blivit lite för full så min kväll blev inte så bra efter detta. :( men så är det.. Jag och Angelica hade en mysig natt iaf och idag så är jag glad att det inte blev så mycket senare.

Idag skulle jag egentligen följt med Kristoffer till hans sommarställe på Lyr. Men jag tyckte att vi behövde lite tid ifrån varandra. Så nu sitter jag här i myskläder och raggsockar (älskar raggsockar!!) och ska snart göra ordning mig. Blir istället avskedningsfest för Annie i slottsskogen. :) så dax att ta på sig stövlarna!!


Lite bilder från igår


/ Ellie





Kommentarer
Postat av: Angelica

haha härliga bilder på oss!



Hade verkligen trevligt, tack!

2009-08-30 @ 20:12:34
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0